Ett kort inlägg

Jag kan faktiskt inte ursäkta mig den här gången för att jag inte blogga igår men jag har haft ganska mycket att göra. Min kusin är i alla fall här från Kalmar och då vill jag passa på att vara med henne. Idag när jag kom hem efter skolan så gick vi ner till stan för att köpa nyttkoppel till Rick och så blev det en glass också, Muums! Sedan vid 16.45 gick vi ner till björndalsgärde för brännbollsspelning och vattenkrig. Det var as roligt men jag fick en as stor sticka i foten när Oskar S kastade bäckvatten på mig. det var inget rent vatten kan jag bara säga. Vi försökte 'ge igen' men lyckades inte:( det fÅr ös bli på Måndag. Vi får se om jag bloggar imorgon. Men jag ska fråga Klara om jag kan ta några bilder från henne för det var bara hon som hade kamera med sig. Det var allt än så länge. Och jag märkte att rubriken inte alls stämmer! Aja. Stora kramar ANJIX!

Kommentarer
Postat av: oooolivia

Sv: Tack så mycket! :) <3

2011-05-01 @ 21:19:00
URL: http://olivialovisawilson.blogg.se/
Postat av: jag

kan du s'ga vart du k;pt dina nya solbrillor? SN"LLA!

2011-05-02 @ 20:07:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback