Det kliar i fingrarna

Hejhopp!
Nu kan jag tänka mig att ni undrar varför jag bloggar idag?. Jaa, det är helt enkelt att jag inte har något att göra och så har jag massa skoj att berätta om. :D
Dag har tillbringats i det soliga vädret med Sara. Jag kan inte fatta att det var 26 grader i solen. unbelievable!
Kan ni gissa vad vi har gjort?
Äsch, jag säger..
Vi skulle ha picnik på björndalshjärde men det var massa andra där så ni gick mycket längre.. Typ till min gräsmatta.
Där tog vi massa flumm-kort, spelade in random videos och fikade såklart!
I skolan var det bara glada sommar-miner och ett leende på läpparna (Y). Dessutom fick vi fika på svenska-lektionen och vi ska få fika imorgon på matten. Vi kommer att bli tjocka! haha ;P .
Övrigt:
Jag kommer inte att uppdatera så jädrans (random ord) mycket denna veckan eftersom att jag inte skulle ha bloggat alls egentligen.

Bilderna från idag kommer att ploppa upp med tiden (troligen denna veckan) men här är en:


hetingar där!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback