Den 'stora' datorn

NUú sitter jag i vardagsrummet med TV-skärmen framför mig. Alltså, data-skärmen är TV-skärmen. Hihi ^^ det är kul att kunna se all data-grejs så stort i gemförelse med min mini-laptop ;)

Idag har det åter varit en dag i skolan. Två svenska-läxor och en liten NO-läxa att man ska ta med en kruka för att vi ska plantera tomater och allt vad det var?! Det gjorde man liksom i 2:an! aja, skolan är skolan och inget annat än skit.

Jag har inga av 'mina' bilder på den här datorn med jag har hittad några söta kort från 2005. have a look!


Nämen kolla! ring och allt ;)


Från mitt barnkalas: alla samliade

 
                 (klicka för större)


Första discot: Vi ska ha samma kjolar!


Härlig bild!

Och till sist:

Hemma-TV med storebrorsan. (t.o.m fjärrkontroll)       

Vilken vad gulligast?


Kommentarer
Postat av: Felicia s

gud vad gulliga!



puss♥

2011-04-26 @ 18:28:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback