Dagens foton och shopping!

Tjena, hallå, hej!!

Det blev ingen bloggning igår för det är faktiskt bättre att vara ute i solen än att sitta vid datorn när det är så bra väder.

På förmiddan idag vad jag och mamma oå överby och fixade lite saker. Jag blev riktigt nöjd med grejorna! (bild)
Efter det så var jag med min rara Sara och vi hade picnik vid björndalshjärde. Det var en mysig, trevlig och skrattande tid nere på det hederliga fältet. (hehe)

Ett månfoto:
 
FOTOGRAF: Anja (me) - Canon 500D + 75-300mm
Dagens shopping:

Shorts - cubus

Solglasögon (som jag älskar!) 60kr (avslöjar inte var) >.<


Min as-snygga (enligt mig) jeansvästen som har luva och ärmar av vanligt 'hoodie-tyg' - HM

Jag köpte även en vit skjorta som är lite av genomskilnig - sisters

Ni får även en för snygg bild på Mig och Sara i våra tvilling-outfits!


(båda är mina solglasögon)

Och sist men också minst: Några små söta blommor:



FOTOGRAF: Anja (jag) - Canon 500D + 18-55mm

Själv ÄLSKAR jag vitsippe-bilden, den har ett 'lugn'.  vad tycker ni?

ha det gött så länge!


Kommentarer
Postat av: Elin

Asså din blogg är så snygg!! Hur kan du få den så bra eller??

2011-04-21 @ 17:26:48
URL: http://yourdoggy.blogg.se/
Postat av: Elin

Kan du inte lägga ut några bilder på Rick?? Han är så söt!!! :D ♥♥♥♥

2011-04-21 @ 17:30:03
URL: http://yourdoggy.blogg.se/
Postat av: Olivia ♥

den jeans-västen/tröjan är fett snygg! ;) <3

2011-04-21 @ 21:39:23
URL: http://olivialovisawilson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta vart du köpt solbrillorna? SNÄLLA!

2011-05-02 @ 19:48:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback