Dagen med Klara

Tjenixen!
Idag fotade jag och Klara hennes header (och några andra) i det vackra vädret. Och som hon säger: Den som satt inne missade verkligen något! Det blev mycket skratt och en härlig stund. Tack Klara!
Det blev många fina foton och många roliga videor ^^ .
Vid klockan 17.40 gick jag hem och skulle handla. Det var bara det att pappa var inte hemma så vid klockan 19.15 åkte jag mad mamma och hjälpte henne att handla. :)
Vi har nu pausat Talang som ska ses nu. För er som inte redan vet så är Ellens käre broder med och han ska... eller ja, ni får helt enkelt titta på det nu!
Jag har inte kollat igenom bilderna från idag ännu men det kanske blir några bilder imorgon, den som lever får se.
Nu ska jag springa till teven och äta an räkmacka full med... ehh, jaa, räkor?
Kul humor alltså!
Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback