hair growth experiment

 Jag håller på med ett experiment med mitt hår. Ja, det är sant. Efter mycket Youtube-tittande har jag bestämt mig för att pröva olika metoder för att få håret att växa något snabbare. Visst får man ha tålamod men kanske, kanske finns det en chans att det fungerar! 
gif maker
Jag kommer skriva alla metoder och vad de innebär här inom kort, stay tuned for that.
 
Återkommer sedan varje gång jag byter metod med resultat om det fungerade eller ej.
Och islutet av exprimentet om vilken metod som fungerade bäst.
önska mig lycka till, haha!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Berätta om metoderna!

Svar: Det skall bli!
Anja Svedberg

2013-09-20 @ 11:59:41
URL: http://isabella.rutandcircle.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback