Shoppingtips i London när man har ont om tid

Om man någon gång åker till London och känner att man inte har tid eller ork att ta sig fram på gatorna för att shoppa och man inte har shoppingcenter-skräck så rekomenderar jag att åka till Westfield - ett gigantiskt shoppingcenter. 311 väl kända märken och affärer samlade sig under ett och samma tak i OS-parken 2008 och dess area är 150,000m², 30 fotbollsplaner.
 
De stänger inte förän 22:00 så vi tänkte göra lite kväll-shopping, haha! Jag hoppas att det är lite mindre folk vid den tiden i alla fall. Är inte jättepositiv till överdrivet stora shopping-mål annars men detta är förvånadsvärt luftigt!
En av anledningarna vi åker dit är för att jag var där med en kompis som kom hit under höstlovet. Vid den tiden hade jag i princip gå-förbud så vi gick inte till många affärer alls men då lovade mamma och pappa mig att när jag hade nått över en speciell vikt, så skulle vi ta många timmar där och nu har jag ju nått det målet för några veckor sedan :)
 
För att inte bli helt fast i shopping hela dagen så bestämde vi oss för att gå i någon av de fina parkerna i London innan. Just nu är det ingen sol men det hoppas vi på, Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Clara

va fin blogg du har!

Svar: Tack Clara!
Anja Svedberg

2013-05-04 @ 16:19:05
URL: http://strayindian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback