nybäddat och nöjd

Fick ett ryck och bäddade nya kläder i min säng bara för att jag är så glad. Älskar känslan av att sova i fräscha sängkläder! Perfektionist som jag är får det inte vara ett väck på lakandet. 
älska min säng, världens skönaste!
 
Att jag är glad idag beror på lite olika anledningar: Kommer bli fett bra när Klara kommer hit imorgon, Lana del Rey-konsert på Måndag och så bemöttes jag ev två brev när jag kom hem där det stod att jag står på "head of schools list" igen och "art honor award" som det är diplomutdelningav påde på Tisdag kväll och Fredag eftermiddag. Det är skönt att hårda arbetet lönar sig tillslut!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Åh, vad underbart! Berätta mer om vad "head of schools list" innebär! Nyfiken.

2013-05-15 @ 23:49:07
URL: http://isabellaloof.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback