den rätta bikinin?

Sitter och försöker hitta den perfekta bikinin till sommaren. Svårt är det! Särklillt när jag vet i bakhuvudet att jag måste plugga men jag kan inte slita mig. Måsta hitta den rätta...
Såg en topp på COS som jag trodde var en bikini men det var en bh. Dock tror jag att materialet var så att man kunde bada i den. 
samt dessa fast i den fina grå färgen.
 
Funderar även på en enkel bandeau bikini och det vore ju kul me den från VS, alla flickors drömmar.
Gillar dessa två fron Victoria's Secret. Det kan dock vara för att jag älskar bilderna mer än bikinisarna, haha!
 
Har ni hittat det ni är ute efter att ha på stranden i sommar? 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Vi får hoppa in på VS nästa gång jag kommer till er! Är så sugen på den där som jag kikat på!
Och ja, toppen från COS tror jag faktiskt kan funka som en bikini!

Svar: självklart måste vi det!
Anja Svedberg

2013-05-22 @ 20:55:12
URL: http://isabellaloof.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback