nuet

Ligger och softar i farmors soffa med mätt mage efter lax och potatismos. Tidigare idag var det träff med de andra sommarkonfirmanderna. Faktum är att det var så himla obekvämt och stelt. Jag antar att det var så på grund av att det var första gången. Jag hoppas på mer prat när det väl gäller!

En mindre bra sak var också att efter halva tiden var det lunch. och såklart var det Billys Pan Pizza vilket jag inte hat vågat äta på mer än ett år. Det blev ingen Pan Pizza för mig men jag drack i alla fall saft utöver minmatplan vilket var ett litet steg!

Du skall jag vara social med de andra. Ha det bra, Kram!


Kommentarer
Postat av: Isabella

Det blir nog lättare att prata med alla allt eftersom! Kram

Svar: jaa, det tror jag och hoppas med...
Anja Svedberg

2013-03-23 @ 15:45:29
URL: http://isabellaloof.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback