drawing

I skolan har jag teckning som "elevens val" kan man säga. Dock får man betyg på det. Det är en väldig skillnad frpn bilden-lektonera i Sverige eftersom att det mesta går ut på att skapa och sedan reflektera och skriva massa om dem. Kanske inte låter så frestande men jag har utvecklats så otroligt mycket! 
 
I början skrev jag cirka 1/2 A4 om en konstnärs verk. Nu, den senaste gången skrev jag 2 hela A4. Och innehållet har såklart också utvecklats!
 
Här är det vi senast hållt på med. Tagit ett kort, målat av i svartvitt, skurit ut två stenciler. En i mörk ton och en i en mellanton. Använt stencilerna och sprayat färg och såhär har det sett ut:
Jag är dock mest för blyerts-skissar mer än färg!
 
Detta var då ett exempel på vad vi har gjort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback