läger - klarälven

Som ni säkert redan sett så kommer jag att åka på konfirmationsläger imorgon på morgonen och kommer hem på Torsdag kväll. Om min förkyldning botar sig... Det blir biltur till Värmland, vi passerar Selma Lagerlöf's gamla hushåll där vi får en rundvandring, sedan fortsätter det mot Klarälven för flotttillverkning, och flottarna vi bygger skall vi sedan åka med längs Klarälven. Detta sätter både min rädslor för vatten (ja, jag har lite vattenskräck), jag skall klara av maten plus vara  social mot andra, främmande människor. Kul med att pröva sina gränser!
Klarälven verkar verkligen vackert! Jag har sett många fina bilder som dessa och hört mycket positivt  om läger-principen som har hållts i många, många år.
 
All teknik kommer att vara nedpackade i vattentäta säckar, under dagen så det blir inte mycket bloggande därifrån, däremot har jag förberett x antal tidsinställda inlägg som ni får roa er med sålänge, kram och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback