home

Jag kom hem vid tolv igår kväll och jag var hur slut som helst. Det blev bara en liten pratstund med föräldrarna och sedan bums i säng. Dagen startade bra med en sovmorgon och sedan stor frukost. Jag ljuger om jag säger att jag inte har saknat internet de senaste dagarna, så jag har även tillbringat morgontimmarna till att kolla runt på olika bloggar, hemsidor och mejl för att känna mig lite up to date Jag hann även med en välbehövd dusch, städat och bäddat nytt, fräscht i sängen. Vädret utanför fönstret just nu är lite småkyligt, blåsigt men ändå soligt så det som står på schemat nu är en båttur med grillning och tid med hela familjen samlad, som vi inte haft på ett långt tag, härligt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback