first time

Man märker verkligen att besöarantalet pekar nedåt när man inte är aktiv men det är ju inte så konstigt!
Idag är jag ledig från skolan. Är ganska rubbad efter var dagen har bjudit på. Var på sjukhuset för magnetröntgen och då behöver man en slang i armer. Fånig som jag är har jag fobi för både blod och sprutor/vassa saker. På det hela så fick jag en nyutbildad läkare som var så darrig på handen att hon aldrig fick genom den på rätt ställe. Det slutade med att jag för första gången svimmade, vilket var en helt otroligt läskig känsla. Jag hörde och såg havsvågor piska mot bergsklippan och sedan vaknade jag i en säng så det var inte alls farligt. Själva röntgenen gick däremot jättebra! Nu har jag precis ätit en stor, god lunch och i eftermiddag väntar ännu mer plugg som ni vet. Har hört massa människor som redan har sommarlov, så skönt för dem men för mig återstår det en vecka utan dess like...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback