these days

Vädret under de senaste dagarna har varit blandade här på Västkusten. Regn, blåst, sol, värme. I det omväxlande vädret har jag tillbringat min till åt att måla om två "möbler" vita till mitt lilla krypin här i sommarstugan. Resultatet ser ni nedan. Förutom att jag har stått inne och målat när det har regnat och ute i solen när det varit varmt så har jag hunnit med att träffa kompisen Sara en sväng, varit på gudstjänst och varit på konfirmationen idag. 
 
Imorgon är det Konfirmationsfotografering, vilket jag inte alls ser fram emot då jag har två höga berg, i form av finnar på hakan, men men... Annars rullar livet på... Saknar att vara med mina vänner som attan!! (tur att jag fick träffa en av dem igår :) )
Nu skall det lagas middag i form av Tacos, Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback