konfirmation

Igår var det som sagt min konfirmationsdag och vädret var nästan äckligt varmt. Redovisningen gick nästan som förväntar förutom tekniska problem och lunchen var helt fantastisk efterråt. Efterrätten hade jag själv lagat och även den blev ganska lyckad. Igår vid 24 stöp jag i säng halvt död och sov det längsta jag gjort på länge idag.
Tänkte kanske visa ungefär vad jag fick i present, vi får se. Människorna som kom var i alla fall helt fantastiska, som alltid.
 
Planerna för veckan är: sommarlovsslapp och kioskarbete. Till helgen kanske det blir en sväng till Klaras sommarstuga. Hoppas det blir av! 
hade gärna gått runt med lika mycket självkänsla på stranden.
stay strong! säger jag bara till mig själv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback