vill så mycket

Sitter och tänker på att jag vill göra så mycket i sommar. Träffa mina vänner, gå på konserter, gå på festivaler, gå konfa-läger, fota, jobba i kiosken, ta det lugnt, liseberg, besöka fallens dagar och massa, massa mer. På det måste jag antagligen antingen plugga historia eller Svenska, hjälp. Jag har ju missat lite på historia nu när jag har varit sjuk och jag märker att det är det ända jag har svårare för på engelska. Och svenskan krockar med andra lektioner Men vi får se! 
 
Nu pluggar jag i alla fall till ett matte-prov jag har på Tisdag. Ännu mer hjälp! Men jag har även hunnit med andra saker som att bara ta det lugnt, titta på teve och fotat lite outfit-bilder som kommer upp imorgon!
 
Nu får ni ta del av min instagram. Det kan hända att jag redan har visat några av dem men det får ni leva med, PUSS!
1. Lana del Rey - YEY! 2. Konstutställning. 3. Min kära broder och hans underbara flickvän! 4. Manikyr för första gånen. 5. Älskade skor. 6. Spegelbild. 7. Londons fyrverkerier. 8. Bästa objektivet ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback