varning för ett otroligt förvirrande inlägg

 
Hej på er!
Igår kom min moster och kusin hit och de skall vara här i några dagar, trevligt! I helgen skall vi kanske åka in till London och hitta på något. Annars är det väl som vanligt plugg som gäller.
 
Med tankte på plugg:
Jag fick tillbaka ett betyg på mitt teckningsuppdrag, blev otroligt stolt faktiskt eftersom att det blev ett A och det var helt på engelska, förlåt men var bara tvungen att berätta...
spegelbild med nya objektivet...
 

 Igår fick jag ett ryck och bestämde mig för att vika och placera om allt i min garderob. Sagt är gjort. Tog väl sådär 1 timma men det var så värt det. Ett tips ifall ni vill ha något att pilla med! Mycket intressant..

 
Ha det så jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback