tips: lyssna på musik

Bosse är inkopplad och jag skall sätta näsan i läxböckerna. ( Btw: Bosse är namnet på högtalaren av märket "Bose") Igår när jag duschade fick jag för mig att lyssna på musik på högsta volym.Jag har aldrig njutit så mycket av att duscha som jag gjorde igår när jag lyssnade på musik. Det är något jag tipsar till er som inte gillar att duscha.
 
Jag fick tankar på så mycket jag ville skapa. Fick för mig att jag skulle börja filma lite mer med videokameran, skriva ut massa foton till mitt nyaste album som i princip är helt tomt. Endast tre bilder från 2007... Sedan kom det upp en tanke om att jag skulle göra en videoblogg någon gång. Vi får se hur det blir med det, KRAM!
 
Canon 500D - 50mm f/1.8 ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback