shorts

Sitter och pillar med allt från skolarbeten, bloggar, redigering, och meddelanden. Medan jag drömmer om att jag skall vara klar med skolarbetet och att jag skall bli bättre på att fotografera. Men denna veckan går såklart åt skolan då jag måste komma in i det vanliga livet lite först. 
 
Öpptäckte att det gick att ladda upp bilder, jippie!



 Vill visa en snabb webcam-bild på mina knicker-shorts. De går precis ovanför naveln och sitter som en smäck!

Urban Outfitters, £10 ( ca. 120)

för guds skull ignorera mina ben/lår/mage!


PUSS!

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Gud så vacker header du har! & fina shorts. ♥

Svar: Tack så hjärtligt! Bilderna är alla tagna av mig förutom den på mig. :)
Anja Svedberg

2013-01-10 @ 11:49:47
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback