positives'N'negatives

Nu är första hela skolveckan på länge avklarad och det har varit både positiva och negativa saker som har inträffat. 
 
Vi börjar med veckans positiva:
- Jag har mer eller mindre faktiskt pratat Engelska.
-  Har bestämt att jag skall gå på bio med några. = socialt (på Engelska), läskigt.
- Förhoppningsvis lärt mig saker.
- Fått bra betyg på prov som jag egentligen inte ens behövde göra (eftersom att jag inte har lärt mig om det på lektioner). Det är skönt att kunna säga att jag är nöjd för en gångs skull. Istället för att känna ångest över att jag är nöjd med mig själv. 
- Det gick bra på centret igår. Det går fortfarande på rätt väg. Vilket leder till: 100kr rikare :)
Min kompis kan komma på Lana del rey-konserten jag gav henne, JIHO!
- Fyller år imorgon! say whaat?
- Har för det mesta varit "Anja" och inget annat litet monster.
- Inte velat äta men gjort det tillslut i alla fall.
- Jag har dunnit många förebilder på stistone, varav en är Isabella . Du är så snäll skall du veta. Stöttar mig gör du också, tack!
 
Veckans negativa:
- Fått ångest över skolarbeten.
- Sett på filmen "Supersize me" på Hälsa-lektionen, fick ångest och tankar efter det såklart.
- Inte orkar gått min dagliga prommenad med hunden. Skolan tar mer energi än vad man tror.
- Kommmer inte på något mer just nu.
 
 
 underbara lilla kassa webcam...
 
Som ni märker blir det lätt saker som har med min sjukdom att göra, förlåt för detta!
Men det är ju alltid bra att det har varit fler positiva än negativa :)
 
KRAM!
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Fina du! Tycker om dig så mycket. Och snart ses vi, kram!

2013-01-13 @ 22:45:29
URL: http://iloof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback