nu

Nu sitter jag med Fysik-böckerna framför mig. Jag läser inte, jag skriver inte. Jag tittar bara rakt fram. Funderar på att göra den läxar jag fick på centret som jag skrev ett inlägg om här , att inte avsluta något jag börjat med. Vi får se hur det blir. 
 
Imorgon är det i alla fall skola och jag är inte alls peppad. Vill bara stanna hemma, baka, blogga och pyssla med mitt fotoalbum. Det finns så mycket roligare än att sitta i en skola och lyssna och lära. Fast visst finns det mycket viktiga delar med skolan. Det är det som är dåligt. Nej, nu vet jag inte vad jag skall göra.
 
Jag har i alla fall kommit på att bloggen bara blir sämre och sämre. Hoppas att det vänder snart, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback