mjuka klappar

Fick ovanligt många mjuka klappar i år. Inte för att jag har något emot mjuka klappar. Jag gillar ju kläder! Dock var det hälften som inte passade. För stora och små storlekar. Jag och mamma tog en sväng in till London för art byta  de opassande sakerna. 
 
Vi skulle in på Hollister. Den stora på Regent street. Det var en kvarts kö för att komma in, KÖ!
När vi väl var inne i affären hittade jag rätt storlek på västen som är ihopvikt på bilden, shorts till sommaren och en underbart mjuk och vit tröja.
 
På Vistoria's secret fyndade jag en svart oversize-tröja och en somrig tröja som matchar shortsen. Två tröjor för endast £20. Det vill säga, 200 kr.
 
Linnet fick jag i dock i Sverige och skorna fyndade jag och klickade hem själv från Office.co.uk.  Dock fick jag de ändå i julklapp.
 
Jag blev nöjd med mina mjuka julklappar!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Fint!

Svar: tackar!
Anja Svedberg

2013-01-05 @ 18:31:47
URL: http://byklara.webblogg.se
Postat av: A N N A - FOTO & MODE

Snygga saker!!

Svar: Tack så mycket!
Anja Svedberg

2013-01-05 @ 23:07:19
URL: http://gustavssonanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback