Lördag

Hej på er. Vaknade med världens huvudvärk, illamående och snuva, inte bra. Vi skulle hitta på något idag men jag måste nog stanna hemma. 
 
På måndag börjar skolan igen och jag är sjukt nervös! Folk säger att jag inte skall sätta för stor press på mig eftersom att jag har varit sjuk och därmed inte haft energi till att kunna tänka. Men jag kan inte låta bli att ha stor press på mig då jag är van vid ganska höga omdömen. Så de närmsta veckorna kommer nog bli tuffa. 
 
Det jag ville säga med det var att bloggen kommer att komma i andrahand. Men jag skall såklart försöka uppdatera när jag hinner och på helgerna!
 
avslutar med en bild som togs för någon månad sedan -
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du är så sjukt fin Anja <3

Svar: Tack Ellen, du med!
Anja Svedberg

2013-01-05 @ 11:44:00
URL: http://welcomereality.blogg.se
Postat av: sara

Tror du kommer klara de galant :)Visst kanske lite trött i början men sen kommer de nog rulla på bra :)

kram

Svar: Jag hoppas på det, tack!
Anja Svedberg

2013-01-05 @ 16:21:02
URL: http://trollponny.blogg.se
Postat av: isabella

Det kommer gå superbra! Men jag säger som de andra - ha inte för höga krav på dig själv. Du är fantastisk som du är. Och vi har så mycket att se fram emot tillsammans! Din födelsedag x2 då jag vill fira dig när jag kommer, Lana del rey och sedan en massa annat mysigt nu när våren kommer. Är bland annat sugen på att åka till Oxford med er! Kram.

Svar: Jag hoppas det! Haha, ja. Det kommer bli så roligt med allting! Kram.
Anja Svedberg

2013-01-05 @ 18:17:41
URL: http://iloof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback