långt VS kort

Hej. Nu var det några dagar sedan jag skrev här, förlåt. Jag har helt enkelt haft för mycket i skolan.
 
Ikväll det taco-mys framför teven. Ett helt vanligt fredagsmys, skönt! Imorgon skall jag försöka sova ut men sist gång jag sa det vaknade jag av mig själv vid halv åtta... Imorgon far David och Bella hem till Sverige. Kommer att sakna dem så! Tänk nästa år då inte ens min bror kommer att bo här. Har alltid haft någon annan än mina föräldrar runt mig... Det kommer att kännas så konstigt!
 
Juste, rubriken!
Jag tog några snabba bilder på mig och mitt hår med webcamen nyss och tänkte att ni skulle få kommentera  vad jag passade bäst i, långt eller kort hår! Jag skulle verkligen beöva klippa mig. I alla fall topparna. Har inte klippt mig på mer än två år nu. Men jag vill inte, tror jag. Haha...

VS
 
Nå?
 
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Klara

Superfin i båda!! Dock tycker jag att det korta var OTROLIGT fint på dig, kan ju vara roligt med förändring också! Puss

Svar: Tack! okej, vi får se ;) puss!
Anja Svedberg

2013-01-25 @ 23:20:01
URL: http://byklara.webblogg.se
Postat av: hildur

Tycker att du borde göra något mellanting mellan ditt superlånga och det axellånga :)

Svar: okej. Som sagt får vi se :)
Anja Svedberg

2013-01-26 @ 10:27:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback