introduktion

Hej! Idag åkte jag faktiskt med till gymmet för att promenare lite. Vi kom dit och då sa de att jag var tvungen att gå på en introduktion före. Så det blev ingen promenad. Men vi bokade en tid för introduktion på Lördag i alla fall. Det är praktiskt att ha ett gym på skolan sedan när jag är friskare, då kan man träna direkt efter skolan! 
 
Som tur va tog jag med mig lite läxor som jag precis hann och göra medan de andra tränade. Jag har faktiskt inget bättre at säga än det här. 
Idag åt vi rotmos och hemmagjorda köttbullar som var jättegott! Lite läskigt men det gick i alla fall väldigt bra ändå.
 
Nu blir det SOLSIDAN SÄSONG 3! Jag säger bara en sak: SÅ GRYM! vi har tittat på ett avsnitt varje dag, haha!
 
~ KRAM ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback