en rörelsefylld tavla

På Fredag är det bestämt att gå på bio med några från skolan. Spännande eftersom att jag aldrig har träffat med "privat". Vi tänkte se "Pitch Perfect" som verkar ganska bra. Kolla trailer här
 
På Lördag, då jag blir 15, skall vi också på bio. "Berättelsen om Pi" eller orginaltiteln: "Life of Pi" . Den verkar himla vacker! Se den trailern här!
 
 
 
Ikväll kommer Fars far hit alltså Farfar, med hans sambo. De skall stanna över mig födelsedag och sedan, nästa helg, anländer min moster, kusin och Bella. Det blir riktigt fullt i huset här. Trevligt!

 Nu skall jag käka lunch. Ugnsstekt lax och bulgur med cashewnötter och torkade aprikoser blir det. Sedan skall jag ta tag i plugg i form av Tecknings-inlämmning, Matte-prov, Matte-läxa, Matte-inlämmning, Engelska-läxa, Engelska-prov, Hälsa-läxa.

Tur att jag är klar med Naturvetenskapen och Historian!

 

Är så sjukt anundsjuk. En av mina favoritbilder på Daphne. Lite annorlunda ansiktsuttryck av henne också:

 

KRAM!

 

 

 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback