Dermalogica

Hej! Igår blev det inget inlägg tyvärr. Eller ja, jag skrev det här igår men lägger ut det idag ;)
 
Igår för några timmar sedan var det plugg-Söndag. Läste läxor, svarade på frågor, skapade meningar, skrev om konstnärer, löste linjära graf-ekvationer med mera.
 
Mitt på dagen tog jag i och för sig en fyra timmars-paus för att gå på en bio. Fick lite smått panik när jag fick höra att den var 2:37 tim lång. Det går lite över styr när filmer börjar bli över 2 timmar tycker jag! Paniken försvann lite när jag faktiskt hade gjort hälften innan. Vi såg inte på "Pitch Perfect" utan det blev "Les Miserables" istället. Den var bra men jag hade gärna velat at inte inte var fullt så mycket musik som det var. Har ni sett den? 
 

Här är min nya lilla familj:
  
klicka för större! 
 
Snart måste jag väl göra en ny blogg... 
 
 
När jag var klar med skolarbeten unnade jag mig och mitt ansikte ett mini-spa. Fick dessa ansikstrengöringsprodukter (ovan) på min födelsedag. Juste, skall visa er lite mer sedan! Så jag höll på där i princip 30 minuter. Blev len som en barnrumpa efter det, haha! Jag kan inte berätta vad jag tycker om de än eftersom att jag bara använt det en gång. Återkommer med resultat.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Dermalogica är de bästa du kan ge ansiktet!

Svar: Ja, jag får se om jag får några bra resultat efter en vecka eller två ;)
Anja Svedberg

2013-01-14 @ 23:21:46
URL: http://iloof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback