den lilla bakelsen

En till julklapp jag fick av min bror David och hans flickvän Bella.Jag älskar att skapa genom att baka! Det är roligt att se folk som uppskattar det man har tillverkat. Tidigare har jag bakat mycket cupcakes och för någon månad sedan kom jag på att jag ville testa makroner. Fick en makron-matta och en liten receptbok och ett "cupcake maker" (typ som ett våffeljärn för cupcakes ).Än så länge har jag bara prövat att göra makroner med citron-smak och mocca-smak. Inge' har blivit riktigt bra än. Det sägs att makroner tar två års tid att få perfekta. Även för proffs, så jag för nog ge mig på det några fler gånger.Tack så mycket Bella och David!
Kram!

Kommentarer
Postat av: sanna

Tack så jätte mycket!

Hur är det med dig idag?:)

Svar: Jo, tack livet fungerar! Själv?
Anja Svedberg

2013-01-02 @ 21:38:04
URL: http://gottagetdown.blogg.se
Postat av: Isabella

Åh, har du provat cupcake-skaparen?! Du får berätta hur den är, kram!

Svar: Jag har inte hunnit prova cupcake-manicken än, men skall så fort jag får tillfälle :)
Anja Svedberg

2013-01-02 @ 22:33:28
URL: http://iloof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback