dålig update, ny blogg, samma domän

Nu har det varit lite väl tråkiga inlägg och dåligt med update. Förhoppningsvis blir det mer bilder och så snart för jag skall försöka fixa en ny blogg fast med samma namn och design och så. Tänkte fixa med det imorgon eftersom att jag inte har skola på grund av snön. Jag skall även fösöka plugga massa matte.
 
Nu skall jag ner och se på Forrest Gump med de andra, bra film men jag börjar bli redigt trött på den, Ha det!
 
Vill passa på att önska Bella lycka till om du läser detta: All lycka till dig imorgon! 
 

PUSS!

Kommentarer
Postat av: isabella

Läste detta nu! Men tack älskade du.

Svar: Det är så lite så!
Anja Svedberg

2013-01-21 @ 21:08:01
URL: http://iloof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback