än så länge

Sitter nu och pillar med mina presenter jag fick imorse. Fast jag tänkte avslöja vad det är lite senare :) Snart skall vi åka till en park och ta en prommenad där. Tyvärr är det inte lika fint väder som det var igår och det är 5 grader, men det blir skönt att röra på sig lite.
 
Till lunch har jag beställt pappas goda saffrans-fiskgryta med potatis - Min favoriträtt just nu! 
Sedan skall jag sätta tänderna i glass och bär medan de andra käkar tårta. Vid åtta skall vi se på "Berättelsen om Pi" i 3D och innan det skall vi äta på restaurang. Vi skall till ett nytt ställe vilket blir en utmaning. Jag hoppas verkligen att det går vägen. Det är ju trotts allt mimn födelsedag :)
 
Har det bra så länge så kanske jag uppdaterar lite senare också, Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback