my jeans

 
 
Fick några frågor angående mina jeans som löd följande:
Är det dr denim jeans? Hur tycker du dem är i så fall? Finns det med lägre midja?
 

Först och främst: ja, det är de nya dr. Denim jeansen jag köpte i Sverige när jag var där sist. det köpet ångrar jag inte för fem öre. De satt helt perfekt när de var nya men nu när jag har använt dem rätt mycket och (äckligt nog) inte tvättat dem så har de blivit lite för rymliga. Men jag skall tvätta dem nu och se och de passar så perfekt som de gjorde innan. Drån modellen jag har heter plenty, som är deras mellan-höga midja. Alltså finns det en lägre, kissy och en högre, solitaires. Dels finns de i massa olika färger men svart är väl tidlöst? Priset var ju ett plus också!
 
Jag hoppas att jag tillfredsställde dina frågor, Kram!
 
Bild på de i repris.
 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Tack!!!

Svar: Det var så lite så!
Anja Svedberg

2013-02-22 @ 08:54:34
URL: http://iloof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback