hemfärd

Nästa vecka blir det hemfärd, äntligen! På fredag den åttonde är flyget bokat hem. Jag ser fram emot att träffa alla fina där hemma igen, verkligen. Jag åker inte hem utan min turné fortsätter mot Paris! Har aldrig varti i Paris så det skall bli häftigt. Ni som har varit där: Tipsa om saker man kan se och göra. Gärna gator där de har bra shopping också, tack.
Ikväll blir det som sagt musikalen "Thriller". Middag på restaurang och lite små-shopping innan det också, Kram!
 
Nu blir det dammsugning med musiken på högst volym, ha det!

Kommentarer
Postat av: alma

Paris är så sjukt fint! Se till att besöka montmartre för secondhand affärer, mycket smågator fyllda med bra priset och vackra kläder där. Jag gick från sacré coeur nedåt och stötte på en hel del fina ställen på så sätt. Om ni även tar er till slutet av champs elysee kan ni kolla in märkesbutiker också såsom chanel, dior, gucci, perfekt fönstershopping.
sv: tack! jag med.

Svar: Åh, tack för tipsen!!
Anja Svedberg

2013-02-07 @ 13:45:55
URL: http://abraun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback