i'm back

Under de två senaste dagarna har jag fått "Välkommen till"- sms från Telenor från Danmark, Tyskland, Nederländerna, Belgien, Frankrike och nu Storbritannien. Det beror på att jag, pappa och Rick nu har kört igenom dessa länder på vår färd hem. Imorgon börjar skolan som vanligt för många och jag är otroligt nervös men samtidigt lite taggad. Jag skall göra detta år till ett tjugo gånger så bra år som skolåret 2012/13! Låt oss stötta varandra genom ännu ett skolår, vare sig det är sista året i grundskolan, mitt i högstadiet eller trean på gymnasiet! (djupt va?)

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag tror på det här året! Kramar!

Svar: kram på dig!
Anja Svedberg

2013-08-18 @ 18:35:44
URL: http://isabella.rutandcircle.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback