snack time

Skall nu ta mig mot tvrummet med min powersmoothie och smörgås i handen. Höjdpunkterna från årets Top Model Sverige skall tittas på. Hade helt glömt bort att det hade gått!
 
Var hos dietisten igår och framåt går det fortfarande. Har så jävla lite kvar nu!!! En väldigt positiv ändring är att jag får byta ut näringsdryckerna till något jag gillar istället. Som till exempel den här powersmoothien ni ser recept på här nedan. Det är ju bra att jag kan äta riktig och god mat istället. Jag gillar det ju!
 
2 dl vaniljyoghurt,
1 liten banan,
hallon efter smak
och 1 kula glass
mixas.
Det kan behövas mjölk/juice för konsistensen beroende på vilken yoghurt du använder.
Blanda sedan i 3 msk havregryn och 1-2 msk hackade frön/nötter. Cashews är min personliga favorit!
Sedan en smörgås med valfritt pålägg på de (min har jordnötssmör och banan) :) 
prova gärna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Åh, vad roligt att höra!
Så gott med havregryn i smoothies med!

Svar: verkligen, nyttigt och näringsrikt :)
Anja Svedberg

2013-04-09 @ 17:50:13
URL: http://isabellaloof.se
Postat av: Ellen

Vad bra anja och vad kul att höra!! Ser jätte gott ut :) Kram

Svar: jaa, det var det :) kram!
Anja Svedberg

2013-04-09 @ 18:55:08
URL: http://welcomereality.blogg.se
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

MUMS SÅ GOTT! Skulle gärna hoppa in och tjuva allt ifrån dig :D

sv: Oj shiit, hoppas du stanna här då :)!!!
Puss på dig! Och ta hand om dig!

Svar: Haha :) självklart!
Anja Svedberg

2013-04-12 @ 12:33:59
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback