happy smile

Det blev inte så himla lång paus...
QtjsLx on Make A Gif, Animated Gifs
Snö av Laleh spelas i barkrunden medan jag sitter och väntar på att macronerna skall svalna. Idag är en slappdag fullt ut!
Kusinerna åkte imorse och sedan dess har jag gått runt ofixad med myskläder och en slarvig fläta medan jag har bakat, ätit, gått en kort promenad och tagit det lungt. Imorgon kommer mer folk hit så jag får passa på! Visst väntar fortfarande en uppsats på mig att bli skriver men jag pallar inte att plugga just nu. Vi får se hur jag gör... Ikväll blir det i alla fall myskväll med mamma. 
Min min på denna bild avspeglar inte alls mitt humör idag. Dock gör de i gifen det!
 
Ps. Har ni några tips på vad jag skulle kunna skriva mer eller börja skriva om? Kommentera gärna.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Vackra Anja! Hälsa familjen!

Mer kläder och inspiration!

Svar: Det skall jag göra.
Okej, tack för tipset! Kram.
Anja Svedberg

2013-04-03 @ 08:21:56
URL: http://isabellaloof.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback