6-10 December

Jihoo! Biljetter är bokade och den 6:e December sitter jag på planet hem till Sverige! Skall bli både superroligt och ganska sorgligt att åka tillbaka sedan. Vi får se vad jag hittar på den tiden jag är i Sverige :) Idag skall vi in till London för att gå på en så kallad "Pop up shop" som tar plats på Carnaby street i endast två veckor. Imorgon skall vi också in till London men för att hälsa på Svenska skolan som ligger där. Det är eventuellt ett alternativ för mig om det känns lättare att börja med en Svensk skola istället för att gå alla lektioner på Engelska... Efter Svenska skolan skall vi på en utställning/ett galleri som verkar trevligt, jag berättar mer om det senare då jag inte vet så mycket om det ännu, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men åh vad roligt att du kommer hem! vi måste ses då<3 :)

2012-10-25 @ 16:12:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback