har inget emot detta

Idag är jag glad, för det är solsken och varmt ute :)
Jag är fortfarande lite förkyld men jag var i skolan ett litet tag imorses.
Jag hade inget att göra så jag klickade in på nelly.com och topshop.com och jag tänkte visa några favoriter av både kläder och skor :)
Dessa från Nelly.com
alltså Jeffrey Campbell's skor går ju inte att inte älska, särskilt Lita Shoe:
En vanlig, mjuk T-shirt hade varit fint på påsklovet i London. Med en jeans-/skinnjacka och om det är varmt ett par fina shorts :)
tummen upp på tröjan nedan:
Och från TopShop:
Gillar även dessa bleach flagprint och de så kallade 'flag turn up'
Vad/vilka gillarde ni bäst?

Kommentarer
Postat av: Elin♥

Allt var fint ! :D ♥

Men shortsen och tröjan på bild 2 är nog favvisar ! ♥



Vad ska du göra idag då? :D

Kram ♥

2012-03-24 @ 08:51:50
URL: http://fyrfotarvannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback