tjugoåttonde december

Idag har jag bara tagit det lugnt och städat på mitt rum, vilket behövdes. Familjen tog även en cykeltur ner till lilla Cobham (där jag egentligen bor) och fikade, tittade lite i bokhandeln och bytte ännu några till julklappar (dubbletter). 
 
Tankarna går fram och tillbaka när det gäller vad vi skall göra och vart vi skall vara på nyår. Jag vill helst åka in till London ( ja, även fast det är sådär 250 000 människor som trängs på en och samma plats)
Det känns så: Once in a lifetime! Det lutar också till att vi tar en natt i Oxford eller Wales. Vi får se vad som händer.
 
Vad skall ni göra på nyår?

Kommentarer
Postat av: Isabella

Åh, skulle verkligen vilja vara med er på nyår egentligen! Hoppas ni får de mysigt, kram!

Svar: Och vi skulle vilja ha med dig! detsamma :)
Anja Svedberg

2012-12-28 @ 18:42:28
URL: http://iloof.blogg.se
Postat av: MartinaOlsson

sv; tack sötnos! :)

2012-12-28 @ 21:35:08
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback