obetsämd destination

Jag ligger nu i sängen och skall sova. Imorgon skall jag packa inför de 2närmaste dagarna. Dock är det lite svårt att veta vad man skall packa eftersom att vi inte riktigt har bestämt vart vi skall åka. Det enda vi vet är vart vi skall såva, vilket är i Oxford. 
 
Det är inte likt vår familj att bara åka iväg utan att planera allt som har med resan att göra. Detta kommer att bli en riktig utmaning för mig! (på grund av en viss anledning). Jag hoppa ändå att vi kommer att få det trevligt och att jag får till många fina foton att visa er sedan.
 
bjussar på en bild.
 
god natt!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh my lord vad långt hår du har fått! Shit ängla hår typ! Väldigt fint :)

Förresten tror jag att du klarar resan! Ta de bara lugnt så löser sig allt :)

Kram

Svar: Åh, Tack Sara!
Anja Svedberg

2012-12-29 @ 11:53:04
URL: http://Trollponny.blogg.se
Postat av: Jennifer

Sv. Ja! Eller jag har bara sett musikalen i London, så får hoppas filmen är lika bra som den :) Blir nog att se ikväll!!

Trevlig helg! :)

Svar: Jag har sett både musikalen i London och filmen och jag tycker att filmen är bättre faktiskt ;) ( fast det är ju häftigare med musikal! )
Anja Svedberg

2012-12-29 @ 11:55:16
URL: http://jeenlicious.blogg.se
Postat av: Jennifer

Sv. Jaså, där ser man :) Då har jag något att se fram emot!

2012-12-29 @ 13:58:01
URL: http://jeenlicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback