en resa till Wales #1

Efter första skolveckan i Augusti åkte alla i samma årskurs på min nuvarande skola till Wales i 6 dagar. Där skulle vi skapa band och gemenskap med varandra. Det var en ganska tuff tid då jag inte kunde språket flytande och jag hade absolut ingen energi åt att vara social. Resan gjorde inte vikten bättre häller... När jag kom hem var min värstatid i mitt liv känns det som. Här är i alla fall några snabba bilder tagna med mobilen. vi klättrade bergsklättring...
, sov på stranden...
, paddlade...
och vandrade med mera. Även fast det var tufft var det en upplevelse!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Svar: Ja jag håller verkligen med! Tacktack. Kram

2012-12-30 @ 16:38:41
URL: http://lellesfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback