tävlar hos (standing)carla

Nu är jag med och tävlar igen. Denna gång hos Carla. Tävla här du också!
Temat är värme och då valde jag fotot nedan. Jag tycker att bilden representerar värme på ett bra sätt genom min gosiga hund som alltid ger mig värme och lycka :) och solen som han ligger och steker i markerar, och lyfter upp min hund fint.
Priset är ett presentkort på 200:- hos tvspelsweb.se och om jag vann skulle jag hemskt gärna vilja ha ett macroset med 3 st mellanringar. Det skulle vara väldigt bra då jag vill ta bättre macro-bilder även fast jag inte har råd med ett macro-objektiv.

UPDATE: Förlåt för väldigt liten text där uppe... men jag kan tyvärr inte fixa det :(

Kommentarer
Postat av: Ellen :)

guud så söt rick är♥+ att bilden är jättefin hoppas du vinner :)

2012-04-18 @ 15:54:53
URL: http://ellengabriella.blogg.se/
Postat av: hildur

Wow, jättebra bild på söta Rick! :)

2012-04-18 @ 22:52:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback