summerhouse

Är just nu i våran sommarstuga, imorgon ska vi plocka svamp och det är ju alltid mysigt! Fast det dåliga är att jag inte har med mig min lilla kamera... Vet inte vad som flög i mig, jag tänkte att ja inte skulle andvända den me jag tänkte fel! Igår var jag med klara, Linn och Sara. Vi fotade men jag har inte lagt över bilderna till darorn så lite bilder blir det väl nör jag har grejat klart det dom. Klara tig några jättefina bilder som jag vill ha i min höstdesign och som belöning för att jag (kanske) får andvända npgo bild av henne och att ho hjälper mig med designen så får hon några länkningar med jämna mellanrum :) blir det bra Klara? Nu ska jag nog ta och dra mig mot sovrummet och sova lite, jag är supertrött eftersom att lille bushunden Rick höll mig vaken en stor del av nattet inatt.. -.- buse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback