Äntligen!

Tack för att ni kommenterar som ni gör nu, Det glädjer mig mycket att få veta vad ni tycker och tänker!

Anonym om Tennis!:
Hur var det att spela tennis?
Ska du börja?
Sv: Att gå på den här drop in grejen med Tennisen var jättekul! Jag gick  igår (Torsdag) också och det var värt det ännu mer för då fick Jag, Klara och Lisa ha en helt egen bana och spela mer 'på riktigt'
Jag tror nog helt säkert att jag ska börja:D . Och det är ett tips av mig att testa på :)

Anonym om favoritgodis!:
gott det!
Sv: Ja, såklart!

Ellen:) om välj ni!:
Recept!!!! och (elr) Vardag
Sv: Jaag ska försöka ha mer recept men jag har tyvärr inte riktigt haft tid till att baka på sistone.. Men jag kan försöka! och vardag: Jag kan bara försökaså för vi se om det blir mer eller om det fortsätter med ganska lite info om/i mitt liv.


Kanske några fler sådana här?
Eller varför inte en radiokaka? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback