Sommar och sol - det så det ska va!

Hejsan mina fina läsare <3
Jag sov över med Linn och Felicia igår till idag för att vi skulle på komunmästerskap idag, tack för en trevlig övernattning cheyor! På KM:et så gjorde jag ingenting. Jag hade ju gått vidare i 800m men under natten så drog jag på mig en riktig förskylnig :( . Men jag följde med och hejade på Felicia när hon hoppade längd. Det var ju också meningen att Linn skulle ta min plats för att hon var reserv
men hon var också lite förskyld (och ville inte) . 
Men sånt är livet, inte sant?

Och nu sitter jag här med min piggelin. Jag tittar på Rick, han sover. Jag tittar på Jamas, han sover.
Det är gött att det är 25 grader! Det sägs också att det kommer vara det ganska länge, vi får hoppas!

Och en cool sak är att det bara är 6 skoldagar kvar till sommarlovet, lovely!
Och passande till det ska jag åka och hämta min longboard idag, LÄNGTAR!
Jag längtar också till i helgen då vi ska greja med kiosken i sannäs ;) 

Igår innan träningen var jag med Klara, vi fotade en header till min nya design ;) Kan ni gissa vad det var för något foto? Det får ni se när den är klar, antagligen.
VI HÖRS!

ett sommarfoto:

Foto: Anjix with her canon 500D + 18-55mm

Kommentarer
Postat av: Linnea Sjöström Foto & Vardag

Fototävling igång i min blogg just nu. Kanske något för dig? Värt att kolla in! :)



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/june/fototavling-i-sammarbete-med-johanpixels.html#comment



OM du gillar min blogg, följ den GÄRNA via bloglovin :)

2011-06-01 @ 18:44:38
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback