Regn. Nä, sol. Nä,regn. Nä, SOL!

Nu sitter jag och tittar ut och hoppas på att det bara kan vara sol hela tiden! Varför måste modernatur ändra sig hela tiden?
Jag håller också på att klicka hem en longboard ;D
Bara ett problem: Jag kan inte bbestämma mig om vilken, Den ena kostar 100 kr mer är den andra men jag vet inte, eheeee! HELP ME, PLEASE; WITH A COMMENT?
Det finns ju snyggare men det är det att de kostar typ 2500kr och då vill jag inte slösa bort det om jag inte gillar att åka longboard... Jag måste ju lära mig först. Det är ju ganska bra faktiskt! ;)

Idag måste jag ta massa kort på familjen för att vi ska ha en utbytesstudent här i ett år, hon heter Lisa och kommer ifrån Österrike. Jag tror att hon kommer i slutet av sommarn. LÄNGTAR!! Bilderna ska vi ha för att visa hur huset, vi och ja, så ser ut ;)

Ikväll är det ju 'Mästarnas mästare' på tven, FINAL ;) Måste ses..

Tycker inte ni att jag har varit ganska social här på bloggen det senaste, om ja.. Duktig Anja! Fast det är ju i och för sig tråkigt att jag i nte har några foton som jag själv har tagit ;(

P&K......... ANJIX!!


Kommentarer
Postat av: Klara [www.klarax.blogg.se]

Åh! Lyckost! Vill oxå ha en longboard...

Kollat ett tag nu på lite olika bla den till vänster.

2011-05-29 @ 14:10:28
URL: http://klarax.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nu är "Veckans blogg" ute på bloggen!

Om du inte vann kommer det nya chanser! :)

2011-05-29 @ 15:26:40
URL: http://matildabergstrand.blogg.se/
Postat av: Linn♥

Jag vill också ha en!♥

2011-05-29 @ 17:37:50
URL: http://wlinnie.blogg.se/
Postat av: Klara -

Haha, jo jag menar att jag vill ha en longboard och har kollat på olika longboardar, bland annat den till vänster på din bild. Den från warp.

2011-05-29 @ 19:50:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback