Jag är så kass på det här!

Okej, nu är jag seriös. Jag är skitdålig på att blogga, jag kommer nästan aldrig på vad jag ska skriva om och det blir nästan aldrig några bilder för att jag inte orkar ladda över dom från kameran till datorn. Men nu ska jag försöka ändra på! Imorgon, och jag lovar imorgon ska jag lägga ut bilder på både helgens shopping och de allt för sena påskcupcakes-receptet.

Nu skall det allt bli ändring eller vad tycker ni? Jag ska allt få upp statistiken igen(hoppas jag).
Det jag ska bli bättre på:
 Mer inlägg,
 Inte blogga från iPoden (det blir konstigt + inga bilder),
 Mer bilder,
 Mindre skitsnack,
 Skriva mer intressanta saker,
 Ändra denna höst-/ vinterdesign till en Vår-/sommar design
 Och Helt enkelt, vara mer social här överhuvudtaget.

Ha det gött nu och Chilla bara. Kram, ANJIX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback