I'm on the track again

Nu tänkte jag vara lite social här på bloggen som man säger. I.. vad var det? Söndags tror jag var efter att min kusin hade åkt så åkte jag och Mamma still Överby och skulle kolla lite på skolsvslutningkläder. Jag vill inte köra på vitt i år så det blev. Grön/Turkost! Visserligen är vitt fint men jag ville ha något annat ;). Det blev i alla fall en Jumpsuit (bild), ett matchande halsband, mina bruna gladiator-sandaler och ett brunt skärp till. Jag hoppas att det blir bra. Men jag får se om jag hittar något ännu bättre? Jag köpte även mer som ni kan se nedan.

Juste ja, jag var på bio i Lördags (valborg), vi (jag och kusse) såg på Water for Elephants. Mer om den blir det i ett litet Tips-inlägg senare ikväll.

Idag ska jag bara ta det lugnt och träna Agility med min käre vovvse!

NEW INNNN:


Jumsuit: Bikbok - 249 kr  (Den ser grönare ut i verkligheten)

Halsband: Bikbok - 100 kr (älskar det!)

Örhänge: Bikbok - 49kr (Rea! Det är två)

Två små Agility-bilder på Rick in action:


Foto: Anja (jag?) Canon 500d + 75-300mm

Kommentera vad ni tycker om grejerna och bilderna, vetja!
Tipsar som sagt om filmen senare.

KÖSS!



Kommentarer
Postat av: Ellen T :D

fint har inte ens börjat tänka på vad jag ska ha på mig då... ? :D

2011-05-04 @ 14:52:32
URL: http://ellengabriella.blogg.se/
Postat av: ida sjöman

grymt snyggt! :D

2011-05-04 @ 20:33:27
URL: http://idasjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback