Bloggdesign

Nu håller jag på att skicka bilderna till bakgrunden till Klara! Förlåt om det har blivit lite mycket snack om bakgrunden det sista. Dewt har också blivit många korta inlägg men det blir bara så, jag har ingenting att skriva om men det får vara så just nu tycker jag. (om ni står ut?) Annars får ni gärna kommentera om vad jag ska srkiva om mer eller mindre om här på bloggen!
Har städat mitt rum idag som såg ut  som ett bombnedslag...
Men nu är det i alla fall i ordning ;)
Var ute och fotade lite (bargrunder) idag och här är en söt liten maskros. Jag vet att Maskroser är ogräs med jag tycker att de är fina så jag tycker att vi kallar de Blommor! Tihi^^
Foto: Anjix - Canon 500D + 75-300mm

Kommentarer
Postat av: Klara

jag tycker dina blogginlägg är lagom långa, :) och fortsätt skriva om det du vill. det är ju din blogg, right? ;)

2011-05-25 @ 08:17:29
URL: http://wasteofbreath.blogg.se/
Postat av: KLARA -

Jag säger som klara, skriv om det vill.

2011-05-25 @ 08:58:43
URL: http://klarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback