Lite sena bilder...

Ett snabbt hej, Hej!
(observera rubrik.)
När jag och Sara gick till idrotten mötte vi Linn som sa att det inte var någon idrott. p.g.a Volleybolltunering. Därför var vi tvunga att gå en prommenad, inte kul-.- .
När jag kom hem satte jag på en film och sedan vid typ 6 gick jag ut med Ricken! Jag tog även med kameran så det blev några kort. Kanske kommer imorgon/onsdag.
Föresten tog Klara med mitt USB som de redigerade bilderna på när Klara fotade mig var, så de kommer nadan.
Imorgon är det Tisdag och dom brukar för det mesta vara tråkiga men vi fåt hoppas att det händer något kul!

PHOTOSHOOT WITH KLARA G:
Fotograf och Stylist: Klara G
Modell: Jag, Anja
Kamera: Min älskling, Canon eos 500D + 18-55mm

Själv gillar jag de två första bilderna bäst! men den 3:de är likson 'lekfull' eller vad
jag ska kalla det. Dock syns min fula kanintänder^^

Löööv.

Kommentarer
Postat av: Klara [www.klarax.blogg.se]

Hihi, du är så gullig !

2011-03-21 @ 21:00:32
URL: http://klarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Bloggadress:

Vad har du att säga?

Trackback